TV Book - czym i dla kogo jest


TV book do miejsce dla oglądanych seriali, w tym przypadku te, które zostały zakończone, albo zostaną zakończone po obecnym sezonie. Z założenia jest wielokrotnego użytku, bo znajdują się w nim listy seriali, które oglądam nie pierwszy raz, a wiem, że na pewno nie ostatni. Nie brzmi to zbyt gramatycznie, ale wiecie o co chodzi. 


Jedna strona na jeden sezon. Spokojnie mieści się na niej chyba 26 odcinków, co w obecnych czasach produkcyjnych to już świat i ludzie. „Sherlocka” mam akurat zamiar opchnąć w całości na jednej stronie, ale do tej listy jeszcze nie doszłam. 

Jak „Titans” nie ma tu prawa bytu (jeszcze)*, tak dla „Smallville” i „Teen Wolfa” jest to miejsce idealne. Kratkę z obejrzanym odcinkiem zaznaczam ołówkiem, żeby później, przy kolejnym re-watchu móc go wytrzeć gumką i użyć listy ponownie. Jak widać, do tego karteczki samoprzylepnej nie potrzeba.

Zeszycik jest gładki w formacie A6 (nie bez powodu wersja kieszonkowa), ale pasujący wzorem do mojego BuJo, bo na początku miało w nim być coś innego.

Dla kogo jest taka książeczka?

Dla każdego serialomaniaka, który lubi mieć taką listę w jednym miejscu (dawniej takie listy robiłam w Exelu i drukowałam) i używać jej wielokrotnie. Dlatego musi być najstaranniej prowadzona w miarę Waszych możliwości, o ile chce Wam się taki katalog z checkistą w ogóle zakładać. 


*Pisałam to przed ogłoszeniem anulowania serialu, więc zostanie tu wpisane, jak tylko wpadnę w swój szał uzupełniania. 

Komentarze